Soluzioni di granitu di culore chjaru

U granitu di culore chjaru è a petra rughjinosa sò tutti graniti di struttura lamellare. In più di l'assorbimentu tipicu d'acqua capillare di u granitu, per via di u culore biancu chjaru, ci serà un puntu d'acqua o inquinamentu, è a traccia d'acqua ùn hè micca faciule à sparisce. Inoltre, per via di sta petra hè ancu accumpagnata da ferru attivu in a roccia, l'ambiente umitu cunducerà a ruggine. In u campu di l'applicazione di a petra è di l'infermiera, avemu una ricchezza di sperienza è accumulata, è queste sperienze in prudutti è tecnulugie cunnesse. Attraversu anni di sviluppu di produttu è innovazione, u nostru Sistema di Mantenimentu di Pietra hè diventatu a scelta più affidabile di l'industria cunnessa cù a petra in Cina è in u mondu.

Ruggine gialla- U materiale di petra bianca hè assuciatu cù un ossidu di ferru vivu, in u rolu di l'acqua cuntinueghja à oxidà u giallu, a prestazione finale in a superficia di a petra hè un pezzu o un pezzu di ruggine. L'acqua chì provoca a ruggine hè da a stessa fonte chì provoca a ruggine, allora qualchì volta vedrete l'acqua è vedrete a ruggine.

Inquinamentu- U sustratu biancu hè sensibile à qualsiasi cuntaminante, dunque ogni cuntaminazione liquida chì filtra in u lino biancu deve esse eliminata à tempu. I contaminanti cumuni sò macchie di culore è macchie d'oliu. Per alcuni detergenti chì cuntenenu tensioattivi da usà cun cura, quandu questi tensioattivi in ​​a camera di petra, mostreranu ancu u listessu cum'è fenomenu di inquinamentu da l'oliu.

I prutettori di penetrazione basati in solvente devenu esse scelti. Nantu à l'indice tecnicu, micca solu a resistenza à l'acqua deve esse alta, a percentuale di differenza trà l'indice di resistenza à acidi è alcali è l'indice di resistenza à l'acqua deve esse chjucu, evità per tutti i mezi ùn deve micca piglià l'effettu di e gocce d'acqua cum'è basa per ghjudicà l'eccellente è a cattiva prutezzione.

A piastra deve esse asciutta prima chì l'agente protettivu sia applicatu.

A trasfurmazione di a prutezzione di a canapa bianca macinata in u magazinu vole chì 6 lati sianu trattati, besmear brushwork duie volte. U latu duveria ancu esse pittatu cù cura.

Dopu chì l'agente protettivu sia rivestitu sottu a temperatura normale deve mantene trè ghjorni dopu à a pavimentazione, a temperatura in 5-15 ℃ quandu u tempu di guarigione per più di 7 ghjorni, evità per soddisfà a scadenza solu spazzolerà immediatamente a piastra di l'agente protettivu pavimentu.

U latu posteriore di u pannellu di pavimentu deve esse incollatu è rinfurzatu per cumpensà l'influenza di l'agente protettivu nantu à l'aderenza di a pasta di cimentu.

A superficia di u materiale di petra dopu a stallazione di u magazinu ùn vole micca applicà una superposizione, a periferia hè ventilata vicinu, a cusgitura di u bordu hè installata in u magazinu dopu a capacità di 3 settimane hè integrata.

U mantenimentu di u terrenu di canapa bianca deve ancu fà attenzione à u cuntrollu di l'acqua, u menu pussibule per lavà cù l'acqua. Se l'acqua deve esse aduprata, pulitela per evità chì l'acqua si infiltri in u fondu di u bordu longu e cuciture.

Cuntaminazione lucale pulizia lucale. I detergenti acidi adatti sò assai menu periculosi di i detergenti alcalini è devenu esse diluiti cù l'acqua u più pussibule.

Altre operazioni in terra per prutege u terrenu, cum'è a pittura murale è l'acqua di vetru contamineranu a terra.

Per sceglie a soluzione adatta di polvere elettrostatica per trattà cù u terrenu, altrimenti inquinerà u terrenu.


Tempu di posta: Jun-24-2020